پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
توسعه فضای استقرار برای شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان

توسعه فضای استقرار برای شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/07/10

در نشستی با حضور روسای دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  در نشستی با حضور روسای دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به امضاء رسید.

در این نشست فضایی با مساحت 1000 متر جهت استقرار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در اختیار پارک علم و فناوری خراسان قرار داده شد.

این فضا یکی از ساختمان‌های دانشگاه پیام نور مشهد بوده و شامل 15 اتاق می‌باشد که پس از اجرای مراحل آماده سازی توسط واحد زیرساخت پارک علم و فناوری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خاطرنشان می‌گردد یکی از دغدغه‌های اصلی در دوره مدیریتی جدید افزایش فضای استقرار شرکت‌ها می‌باشد که در تفاهم‌نامه‌های مختلف این مهم در حال پیگیری و اجراست.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.